2011 m. rugpjūčio 26 d., penktadienis

September HB's

Sveiki.

Vakar pasirodė nauji rugsėjo mėnesio HB's :)


Na,ką galiu apie juos pasakyti...
Patiko tik megztukas bei juodai rožinė palaidinukė. O šuniukas irgi bus Hot Buys? :DDDD

Iš tiesų gal ir neblogi tie rugsėjo HB's. Ką manot? Kas patiko jums?

Kiekvieno daikto atskirai apžvalgos nedarysiu,nes vis tiek niekas jos neskaitys :DD

10 komentarų:

Unknown rašė...

Šuniuko visai norėčiau :)

Aigustė rašė...

Aš irgi :DD

Anonimiškas rašė...

Tuščia. galėjai įdėt, kad rodytų viską, ir galėjai apžvalgą padaryt, nes pvz kai kam tai svarbu :)

Indre ♥ rašė...

Man tai labai patiko :
Auskarai ;
Palaidine juodai rozine ;
Rankine ;
Svarkelis/megztukas;
Aukstakulniai .
Ir suns megstukas (o gal ten suo ?)
:DDDDDDDDDD

Aigustė rašė...

Ėvelis - jeigu moki,tai ir įdėk. Aš nemoku :)

Unknown rašė...

Aiguste - galiu duoti jo kodą, jei nori :)

Anonimiškas rašė...

Tai galima išmokt, kaip sakei ir rašytojai ;)

Aigustė rašė...

Taip,galima išmokti,tik deja tarp mūsų "draugiškųjų" lietuvaičių neatsiranda nei vieno norinčio padėti. Jau prašiau :)

Kawaii Gone Total Loca - dėkui,kitą sykį :))

Indre ♥ rašė...

O man ir toks paveikslelis geras. ;D
Nores suzinoti daugiau , nueis i stardolla ir paziures .

Anonimiškas rašė...

Man tai viskas patiko.:P