2011 m. rugpjūčio 25 d., ketvirtadienis

Tavo spintos derinys

Sveiki. Šiandien vėl žiūrinėsime po panelių spintas. Tikiuosi nenuvilsiu šį kartą jūsų labai. Šiandien apžiūrinėsime martaLT spintą, štai jos turinys:
 
MartaLT spintoje tikrai daug gražių drabužių, buvo sunku išrinkti kelis gražiausius drabužius.

Ilgą suknelę pasirinkau, nes ji labai gražiai atrodo ant dolės. Pažiūrėjus ja ant spintos ji atrodo tokio didelio grožio ir neturi. Raudoną suknelę pasirinkau, nes ji labai gražiai atrodo. Jai grožio prideda lyg ir kaspinas viršuje. Bliuskutę pasirinkau, nes ji mano manymu labai graži. Kai aš pamačiau šios bliuskės kainą išsižiojau 55 sd! Gal ji mane taip šokiravo, kad ją pridėjau prie gražiausių drabužių : D. Džinsai mano manymu buvo gražiausi tavo spintoje. Rankinuką ir batelius išrinkau, nes jie buvo vieni gražiausių tavo aksesuarų spintoje. Dabar negražiausi drabužiai:
 Pirmąją suknelę pasirinkau, nes mano manymu suknelė yra per marga. Antrąją suknelę pasirinkau, nes kai ją ant dolės uždedi tai atrodo, kad ji laukiasi :). Batelius pasirinkau, nes jie man panašūs į arklio kanopą :).
Na tai tiek. Kas vis dar norite dalyvauti rašykite komentaruose.

5 komentarai:

Aigustė rašė...

Ta mėlyna suknelė iš negražiausių - man graži :D
O iš gražiausių - man tik suknelės ir bateliai patiko.

sandrute002 rašė...

Čia jau kiekvieno skonis dėl mėlynos suknelės.

Unknown rašė...

Man ji irgi patiko :)

Anonimiškas rašė...

Gal ir nieko ;D

Indre ♥ rašė...

Man taip pat visai patiko melyna suknele. ;)