2011 m. rugsėjo 23 d., penktadienis

2011 šalikėliai

Sveiki. Šiandien rašysiu apie madą. Tik tai nebus įprastas mano straipsnis su pavyzdžiais iš looklet. Šį kartą įdėsiu tik kelias realias nuotraukas ir pakomentuosiu.

O straipsnis apie 2011/2012 metų rudenį/žiemą madingus šalikėlius.

Pasižiūrėkime ką siūlo žymiausi dizaineriai:
 Taigi,Dolce & Gabbana siūlo rinktis vienspalvius šalikus. Na,kodėl gi ne? Juk juos lengviausia priderinti. Iš ties gražiai atrodo kutais arba "arklio karčiukais" padabinti šalikai,tai suteikia žaismingumo :)

Fendi mums pataria rinktis lengvas gelių motyvais puoštas skareles. Ko gero, daugelis pastebėjote,kad būtent šiuo metu yra madingos didelės gėlės,o ne smulkios,karaliavusios pavasarį ir vasarą.

Langeliai,langučiai :) Tai anaiptol ne naujiena. Greičiau - priminimas. Puikiai tinka praeitą sezoną buvę madingi "Burberry" šalikai.

Na,o mano numylėtieji Versace šiemet siūlo ryškias spalvas,įvairius raštus ir gyvūnų raštų imitacijas. Tikrai žavūs šalikėliai,derinant prie vienspalvio paltuko.Tik jokiu būdu ne prie striukės. 

O kokį šalikėlį pirkai šiems metams tu?

5 komentarai:

Indre ♥ rašė...

As pirkau su gelytem salika .
Taciau man labai patiko salikelis Dolce & Gabbana ;)

Aigustė rašė...

Aš tai visokius nešioju. Labai daug jų turiu,tai naujų kol kas neperku. :)

Indre ♥ rašė...

As taip pat turiu gana daug , bet nusibode kiti yra. ;DDDD

Aušrinė ♥ rašė...

aš jų beveik nenešioju ;D

Anonimiškas rašė...

Aš tai Gucci ir Dolce ir Gabbana,noriu.:))