2011 m. rugsėjo 24 d., šeštadienis

Štai ir aš!

Sveiki,
Štai ir aš, grįžau po savaitės, šiandien išlydėjom vokiečius. Jėzau kaip nenorėjau, kad viskas taip greit baigtųsi..O dar užvakar labai daug kalbėjau su tokiu gražiu berniuku vokiečiu...Ir dar vakar buvo balius, tai šokom ir tas berniukas pasakė, kad jis mane mėgsta, nes aš su juo bendrauju, o dauguma ne.Ir štai jau išvažiavo, nu teks bendrauti per facebook`ą.
Oi, kažkur nuklydau į lankas...
Tai va. Laukite mano straipsnių.
P.S.Gal norit, kad parašyčiau staripsnį apie, tai ką mes darėm, kai buvom Vokietijoje ir kai pas mus atvažiavo vokiečiai? Sakykit komentaruose.
Iki,
Jūsų-Justė-jusyzynute :]*~

5 komentarai:

Aigustė rašė...

Na,norėčiau,kad parašytum.

Indre ♥ rašė...

Noreciau .;)

Goda rašė...

As ir

Aušrinė ♥ rašė...

ir aš :D

Anonimiškas rašė...

Aš ir,bet jau parašei.:DDD