2011 m. rugsėjo 27 d., antradienis

"I ♥ it" balsavimas.

Sveiki. Pagaliau įkelsiu konkurso "I ♥ it" dalyvių darbus ir balsavimą.

Gwwen007



Meilute_lt


svile2


svile2 drabužius turėsite įvertinti bendrai,nes jeigu įkelčiau kaip du pasirinkimus,gautųsi nesąžininga kitų dalyvių atžvilgiu :)

Tikrai gaila,kad gavau vos 3 merginų drabužius. Na,bet matyt daugiau niekam nereikia 40 sd :)

Na,o štai balsavimas:


11 komentarų:

Justė rašė...

Būčiau suntusi ir aš, bet ir tai priėjau prie kompo tik paskutinę dieną ir fotiko viduriukai buvo išsikrovę.
Na bet man gražiausias rūbas Gintarės.

Indre ♥ rašė...

tik 3 dalyves? ;oO
Maniau , kad bus daugiau .;/

Aigusteliena rašė...

Mhm..Būtent todėl ir norėjau atšaukti konkursą. Man visiškai neapsimoka rengti,kai tik tiek dalyvių..

Unknown rašė...

svile2 - turiu lygiai tokią pat maikę tik rudą arba kitaip smėlynę :D

Anonimiškas rašė...

Aš už Gwwen007.:))

Nežinoma rašė...

Man meilute_lt marškiniai labai patiko :) Ir aš tokių noriuuu...

Indre ♥ rašė...

o man , Gintare , tavo maikuteee. ;ppp

Indre ♥ rašė...

bet isties - teisingai sakiau , jei dalyvaus Gintare - ji laimes.;D

Vasarė rašė...

Aš už Gwwen007, nes jos maikutė man labiausiai patinka iš visų :)

Aigustė rašė...

Indre - na,niekuo negaliu padėti. Iš tiesų aš taip nemanau,bet jeigu jau jūs taip sakot.. :D

Indre ♥ rašė...

Ka mes sakom - tas tiesa.; DDD