2011 m. spalio 12 d., trečiadienis

Kuo rengtis rudenį?

Labas,ar atsimenate mane tokią?Jaučiu,kad ne.Priežastys kodėl nerašiau:
nes mama pakeitė slaptažodį,o jeigu nueidavau į biblioteką,visi kompiuteriai budavo užimti.
Kadangi aš sergu,o mamos nera galiu rašyti.
Taigi,bent Panevėžyje oras saulėtas,bet(man)labai šaltas,ką rengtis.Norisi atrodyti madingai?Ar tik ,kad jaustumeis patogiai?Ar nori būti ir madinga ir jaustis nuostabiai?


Brrrr....žiema





Taigi ar jai šiltA?Taip,nes ji užsivilkusi apatinę maikutę,bliuskutę,švarką ir dar šaliką,be to dar ir pirštines.Apsimovusi pėdkelnes ir kelnes niekada nesušalsi.Bet ar tu eitum taip apsirengusi į mokyklą.Aš tai ne,tikrai ne.Nesu tokia dalykine.

Kitas:madingoji

Kitiems ji gali atrodyti visai nemamidinga,bet man ji atrodo gal visai nieko.Manau,kad su šiuo apdaru nei sušalsi nei ką>


Next:paprastoji:

na pana6iai rengiuosi a6.Aišku ,kad ne taip pat,bet panašiai ir man tikrai nešalta,tad rinkites jūs ,kas jums labiausiai prie širdies.
Nežinau,gal jums nepatiko gal ir patiko.Pažadu per atostogas parašysiu daug ir gerai.


Love,
Goda-godytea08miss


10 komentarų:

GoldenGreta rašė...

Na aš rengiuosi įvariai,pagal nuotaką.

Goda rašė...

Aš ir,bet vistiek turi savo megstamiausia ruba?

GoldenGreta rašė...

Jo,tai megsukas.

Aigustė rašė...

Man tai deriniai tokie..šiaip sau. Aš taip nesirengčiau :DD

Indre ♥ rašė...

Pritariu Aigustei , as taip pat taip nesirengciau . ;dDD

Goda rašė...

Hahaa as rengiuosi nes nesu fashionista ir man ne motais ka sako kiti:)Aisku as kalbu apie bendraklasius;)

Tiesiog Berta ;] rašė...

Ha ha nemanau, kad fashionistos taip :/ regesi...

GoldenGreta rašė...

O kodėl?Manau,jei nori išsiskirti tai visai gera mintis.

Tiesiog Berta ;] rašė...

Haha. Todėl, kad jai nori būti 'fashionista' turi sekti madas. Žinai gali kurti savo madą, bet ne tokią, jai esi 'fashionista'.

O šiaip tas tavo žodis 'fashionista' pasenęs patarčiau susirast geresnį.

GoldenGreta rašė...

Tavo tiesa.