2011 m. spalio 12 d., trečiadienis

Hello stardoll world, I'm back! :D


Aš ir vėl grįžau ir nesigailėsiu tuo. :D Šalta darosi vis lauke, net nesinori niekur eit. :D Na, bet ką padarysi, verta išlįsti. O praitą savaitgalį buvau kaime, biški daugiau sužinojau apie savo šeimą. Na, o kaime žiūrinėjau senienas, užlipusi į palėpę, arba kaip mama sako: „Ant aukšto“ :) , gaila, kad nieko nenufotografavau, nes nepasiėmiau fotoaparato, bet aš turiu savo nuotraukų iš truputėlį seniau. Na, o ką ant aukšto veikiau? Na mes su sese Monika ir su pusesere Laurą užlipom, ten apsižvalgyti, o mama užlipo nes jai reikėjo senos radijos. :D Tiek dauk vosokiausių daiktų buvo... Senovinis portfelis, tašės, rūbai, knygos, net buvo vyno butelys „Vermutas“ jei žinot tokį, nes jį ir dabar pardavinėja. Dar radau cigarečių „Kosmosas“:D Cituoju kas ten parašyta: „KOSMOSAS Pirmos klasės cigaretės su filtru“ jų ten buvo net trys pakeliai! Nu mama, mama. :D Na ir foto:




Iki. Jūsų Because_i_cool / Eglė.


10 komentarų:

Goda rašė...

Faina tau,aš pas savo močiutę irgi tokių panašių dalykų randu:D

Aiglė.;* rašė...

:D

Unknown rašė...

Norėčiau ir aš turėti močiutę, pas kurią galėčiau nuvažiuot :)

Aigustė rašė...

OO,kokių fainų dalykėlių pas tas močiutes galima rast :DDD
Gaila,kad maniškė tokių gerulių neturi :DDD

Indre ♥ rašė...

Fainiai . Noreciau ir as kaima turet .

Aiglė.;* rašė...

Greitu metu vėl važiuosiu, tai tikrai daug ką nufotografuosiu :))

GoldenGreta rašė...

O aš randu senų foto,knygų...

Karolina rašė...

Laukiu, nesulaukiu kada nufotografuosi daugiau ;)

Tiesiog Berta ;] rašė...

Vintažinės cigaretės ;D

Aiglė.;* rašė...

Ten buvo šiek tiek knygų, bet gaila nenufotografavau :/