2011 m. spalio 12 d., trečiadienis

Padėkit man nemokšai:D

Tai va,kadangi mano gerasis kompas sugedo,o liko šitas senukas nebežinau ką man daryti......Šitame kompe nėra to migtuko,kad deskopą nufotografuoti, tai nieko su elektronine klavetūra nufotografavau,bet kaip man apkarpyti?????????????Pažiūrėkit:
Ką man daryti ?Su gimpu irgi nemoku ir dar kai kas.


Karoče nepatvirtina mano e mailo...............................Ką man daryti?>



Jūsų nemokša...



7 komentarai:

GoldenGreta rašė...

Kodėl tu save taip vadini?Jei taip save vadinsi kiti gali taip ir pagalvoti,na aš pati tokiuose dalykuose nieko nesuprantu.

Goda rašė...

Hahaha aš šiaip suprantu,bet šiame kompiuteryje nieko nesuprantu

GoldenGreta rašė...

Ašku.

Aiglė.;* rašė...

Nu eik į picnik.com ir jei tau reikia apkarpyk tą nuotrauką :))

Goda rašė...

Aciu tau geroji feja:)

Unknown rašė...

Šiaip nuotrauką gali apkarpyt per paint'ą arba Microsoft Office Picture Manager. O fotkint - priklauso nuo to, koks tavo kompas. Pasakyk modelį ir pasakysim, kaip nufotografuot :) Išmanusis Google visada žinos atsakymą :D

Indre ♥ rašė...

Nereikejo isties saves is karto taip vadinti . ;P