2011 m. lapkričio 30 d., trečiadienis

Chanel tribute

Labas,kaip sekasi?Pastebėjau,kad atsirado nauja parduotuvė,gana brangi parduotuvė.Chanel tribute.
Pažvelkime į ją:


Pirmas aukštas:
Aš čia nieko gražaus nematau,net rankinukai,kurie man atrodydavo nuostabūs,dabar atrodo tikrai niekaip...
Ką verta pirkti? Man atrodo,kad nieko.Tačiau jei tu renki vardinius rūbus, tada apsimoka.. Negražūs drabužiai ir tokios kainos..Ką žinau...Galbūt jus palaikysit mane kvaile,bet juk man tie rūbai tikrai negražūs,juk kiekvienas turi savo nuomuonę.
Antras aukštas:
Čia jau geriau,matot vidurinį derinį jis man pats gražiausiausias,toliau kaip ir pirmajame aukšte...

Derinys:
Paprastas,bet visai gražus,kaip iš chanel,gal per paprastas,bet...

Taigi tik tiek,jau skubu į pasirodymą.Gal įkelsiu jums jo nuotraukas:)


Goda

5 komentarai:

Aigustė rašė...

Patiko :)

Goda rašė...

Fainiai,kad patiko:)

fashionarepassion.blogspot.com Berta rašė...

Graži parduotuvė :)

Goda rašė...

Grazi tai jo,bet ir kaino grazios:D

Goda rašė...

Grazi tai jo,bet ir kaino grazios:D