2011 m. lapkričio 30 d., trečiadienis

nieko nebus

VA.Nieko nebus.Paint'e aš įkeliu tą kur nukopinau ir bandau išsaugot į papkę..Žodžiu neišsisaugoja...Gal man išeit?Vis tiek be SAVO paveiksliuku niekos nebus nebent straipsniai...Bet kas tie straipsniai?Parašykite savo nuomonę ar man likti ar ne...Žinau,man turbūt nėra reikalo čia likti...


:(

5 komentarai:

Aigustė rašė...

Kam tau tas paint'as?
Be to,kaip jau minėjau,tokias problemas reikia rašyti man,o ne į blog'ą.

Panelė M. * rašė...

dėl to tavęs,patricija ir nenorėdavau į snp priimti,nes tu tik teisintis moki,scenas kelt,kokia aš liūdna ir panašiai,blog'ą užgrūst nereikalingais straipsniais. :>

Anonimiškas rašė...

Monika,aš dabar nusprendžiau rašyti..Moku teisintis,bet tai yra tiesa..Paint'as man gadina kompiuterį.Sužinojau kur galima karpyti nuotraukas.Taip aš parašiau keltą nereikalingų ''straipsnių'' ir daugiau to nebus.Viskas..

Goda rašė...

Nesuprantu kam tokie pranešimai...Tai jeigu neturi ką rašyti išvis nieko nerašyk...

Gintarė rašė...

Atsisiųsk normalią programą.