2011 m. gruodžio 28 d., trečiadienis

Nauja rubrika : Kuri žvaigždė?

Sveikučiai.
Šiandien aš ne su naujienomis o su nauja rubrika , kuri bent jau manau aš visus sudomins. Taigi , ji vadinasi "Kuri žvaigždė"? Taip , tai yra papraščiausias VS tarp žvaigždžių .
Kaip viskas vyks? :
  • Jūs į komentarus parašysite dvi žvaigždes kurios rungtyniaus tarpusavy.
  • Aš įkelsiu abiejų nuotraukas su PILNA APRANGA ir pakomentuosiu.
  • Įkelsiu apklausą , kur jūs galėsite pareikšti kuri žvaigždė turi geresnį skonį.
Štai taip paprasta , tad , gal pradėkime?

Kuri žvaigždė?
Kadangi aš tiesiog noriu parodyti kaip viskas vyks , tai duosiu štai tokį pavyzdį , šį kart žvaigždes išrinkau aš , ir jos yra :
SELENA GOMEZ VS DEBBY RYAN 

Selena Gomez - dainininkė , verslininkė , dizainerė ir aktorė. Yra išleidusi trys debiutinius albumus su savo grupe "Selena Gomez & The Scene" , yra nusifilmavusi daugelyje filmų - Monte Karlas , Ramona ir Beezus , Kita Pelenės Istorija ir daug kitų.. Taip pat yra Disnėjaus žvaigždė , save iškėlė nusifilmavusi seriale "Burtininkai Iš Waverlio".

Debby Ryan - Disnėjaus aktorė. Yra nusifilmavusi keliose Disnėjaus serialuose - Gyvenimas Borte ir Jessie , taip pat filme - 16 Norų . Taip pat yra išleidusi kelias dainas - We Ended Right , Deck The Halls ir dar daugiau. 

Selena Gomez
Komentaras : Iš tiesų negaliu jos peikti , nes esu didelė jos gerbėja , tiesiog DIEVINU JĄ ! Bet , negaliu pasakyti kad man visada patinka jos aprangos. Čia kaip ir nieko daugiau nereikia , bet su mielu noru pridėčiau auksinės spalvos delninukę , o šiaip manau viskas puiku.
Mano įvertinimas 10/10 . 
Debby Ryan
Komentaras: Jos skonis iš tiesų įdomus , bet manau kad čia nesižiūri tie aukštakulniai ir kojinės , bent jau man kojinės gadina visą vaizdą , be jų bent šioks toks vaizdas susidarytų. Suknelė - paprasta ir kukli , tikrai neišsišaukia . Daugiau nieko negaliu pridurti , štai tokia mano nuomonė.
Mano įvertinimas 8/10 . 

O dabar jūsų eilė :




7 komentarai:

`G o o d G i r l ♥ Just Love Myself * rašė...

Noriu atsiprašyti Aigustės todėl kad neįkėliau banerio. Viskas tik dėl to , nes apklausa per žemai. : >

fashionarepassion.blogspot.com Berta rašė...

Žinai manau nelabai gražu kopijuoti tai nuo kitų blog'ų. :)

`G o o d G i r l ♥ Just Love Myself * rašė...

O kogi nesiūlote?

`G o o d G i r l ♥ Just Love Myself * rašė...

Berta - Tiesa pasakius nei neįsivaizduoju kokiame blog'e dar yra tokia rubrika , bet jeigu yra tai tikrai labai atsiprašau , bet viską sugalvojau PATI.
Daugiau blog'ų aš neskaitau išskyrus SNA , GK ir FASHION LT .

Vikiūks*) rašė...

Už Debby :)

fashionarepassion.blogspot.com Berta rašė...

Ech, nenoriu pyktis.

`G o o d G i r l ♥ Just Love Myself * rašė...

Aš irgi nenoriu , bet aš sakau kad viską sugalvojau pati. Tiesa pasakius aš manau kad tai dažna rubrika , daug kas ją veda. :)