2011 m. gruodžio 27 d., antradienis

Voile Holiday : Nauja kolekcija!

Labas vakarėlis dar kartą.
Iš tiesų , esu netgi labai liūdna , nes jūs nekomentuojate straipsnių , nuo to net noras dingsta rašyti , o kai yra noras , tai gali blog'as būti pilnas pranešimų. Jūs juk to norite? Tuomet netingėkite ir komentuokite. :) O aš atėjau su naujienomis - Nauja Voile Holiday kolekcija . Tad , kaip sakant , enjoy.



Tad , ką galiu pasakyti apie kolekciją. Bent jau man čia nuostabių drabužių yra mažai , ir netgi ne nuostabių. Kas labiausiai kliuvo į akį - Violetinė suknelė su juoda ir balta spalva , kuri yra pirmam aukšte , ten ją rasite.
Ji bent jau man čia gražiausia suknelė , suprantu , kad visur čia dizainerių darbai ir t.t. Bet kaip stardoll'e jokio grožio čia nėra. Dar man visai patiko raudona suknelė antram aukšte , nors truputi atrodo išsišokanti , bet man ji patinka. Galima laisvai kur nors priderinti , pridėti aksesuarų , papuošalų ir atrodys tiesiog nuostabiai.
Kas labiausiai nepatiko? Penkta suknelė pirmam aukšte. Ji iš tiesų man nei kiek nepatiko , tad iš 10 duočiau tik 2 , na , dar 1 neduočiau. Nežinau kaip ją galimai gražiai priderinti , bet stardoll'o fashionistos žinos kaip ją galima gražiai pritaikyti prie visko. Ką galiu pasakyti apie kainas , jos normalios..
Derinys su gražiausia suknele kolekcijoje (bent jau man) , kaip visada sakau - man mano deriniai ne itin patinka , tad jų niekada negiriu. Delninukė ,man ji čia atrodo šiek tiek nepritaikyta , bet kito varianto nebuvo , todėl kad tokios švelnios violetinės rankinių - delninukių yra mažai , o čia buvo labiausiai tinkanti prie šio derinio delninukė. Ir aš manau , kad būtų tiesiog nuostabu jeigu to banto grandinėlės nesimatytų , nes ant plaukų tai atrodo nekaip.
Į deriny įeina - Suknelė , raštuota delninukė , švelniai violetinės spalvos aukštakulniai ir grandinėlė su dideliu juodu bantu.
PRIZAS SIURPRIZAS -
Sumąsčiau jums padaryti mažą konkursiuką su šią suknelę . Tiesiog sukurkite derinį su šią suknele , nufotografuokite , apkarpykite nuotrauką, parašykite savo nick'ą ir siųskite man į email'ą - undinelesilvia@gmail.com .
Už gražiausią derinį - dovana , o kokia , dar pamatysite.
Siųskite iki Gruodžio 29 d. (mažiausiai turi būti 4 dalyviai) .
Ačiū kad skaitėte :)
Su didelę meilę -
Netingėkite komentuoti : p .




4 komentarai:

Wirginijaemo - Gintaa rašė...

Jėė, vėėl konkursaas :DDDD Beje derinys tikrai gražus, viskas čia dera : )

Directioner ♥ rašė...

Matos,nauja rašytoja,yra kiek spragų,bet iš tikrūjų labai ilgas straipsnis. Tiesiai šviesiai - sudomino :]. Taip ir toliau,Silvija!

`G o o d G i r l ♥ Just Love Myself * rašė...

Wirginijaemo - Visada reikia kuom sudominti skaitytojus , nesinori pievos. Ačiū. :)
Ieva - malonu , dėkui. :)

Vikiūks*) rašė...

Pražioplinau :D