2013 m. vasario 18 d., pirmadienis

Good ideas - bad ideas?


Turbūt nepatikėsit tuo ką dabar pasakysiu. Arba ne, greičiau jau palaikysit kvaila. Na, bet surizikuosiu.
Iš tiesų dar nesu visiškai tikra dėl blog'o užsidarymo. Dauguma "mano laikų" stardolliečių jau seniai pamiršo šį puslapį. Tačiau aš, kažkodėl, ne. Galbūt jaučiu šiokį tokį sentimentalumą, nes čia įdėjau tikrai daug darbo. Praėjo beveik metai, kai blog'as nebeveikia. Tačiau retkarčiais peržvelgiu aktyvumo diagramas ir man pasidaro keista. Kodėl žmonės čia dar lankosi? Ką jie čia randa? Aišku, blog'as visą šį laiką buvo atviras, todėl, galbūt, daugelis skaito senus straipsnius, kurių, tikrai, buvo OHOHO kokių gerų. 
Tai vat. Straipsnis - žinutė vadinasi 'GOOD IDEAS - BAD IDEAS" todėl, kad pati nesu apsisprendusi dėl savo minčių ir idėjų, dėl to, ką iš tiesų norėčiau toliau čia skelbti ir ar iš viso norėčiau tai daryti. Galbūt...

Lauksiu jūsų minčių, aišku, jeigu kas nors perskaitys tai, ką čia parašiau.

Bei pirmą kartą SNA istorijoje skelbiu, kad ANONIMINIAI KOMENTARAI ĮJUNGTI :)

Su meile, administratorė.

5 komentarai:

Gintarė rašė...

Jau rugsėjį atkreipiau, kad žmonės lankosi, bet nieko nekomentuoja. Tad nežinau, net ką patarti.
Nes toks jausmas kartais kad sienai rašai, o ne žmonėms.

Justė rašė...

Nemanau, kad senosios šio blog`o skaitytojos vis dar domisi stardoll`u...

Gintarė rašė...

Jo, jeigu nuspręstum rašyt blogą ne apie stardoll, daugiau skaitytojų susilauktum. O ir aš sutikčiau prisijungt ir rašyt apie ką nors :D

Vifaix rašė...

ojej, nemaniau, kad šitas blogas dar egzistuoja, man ro, ir pati čia kažkada rašiau :D irrrrr vistik tos senosios stardollietės dar gyvos, pačiai man užėjo durnumas net superstar užsisakyt :D jei sugalvosi vėl atgaivint blogą, raštelk man į stardoll, aš Akve., visai mielai prisijungčiau prie komandos, jei nieko prieš :3

Anonimiškas rašė...

o dievuli, prisimenu kazkada senai senai cia buvau rasytoja....