2010 m. balandžio 26 d., pirmadienis

Sumokėjau už SS, o to negavau...



Taip nutinka daug kam. Už SuperStar sumoka, na o jo negauna.
Ką daryti tokiu atveju?
Deja, daugelis merginų nieko nedaro, tiesiog pamiršta, ir bando dar kartą.
Bet juk tai kainuoja pinigus.
Todėl parašysiu šį trumpą straipsnį, ką daryti, jei sumokėjus už superstar tu jo negauni...
Tai padaryti žinoma galima.Taigi, dabar parodysiu paveikslėliais, kaip surasti pagalbą :)Pirmiausia pažiūrėkite į šį paveikslėlį. Jį galite taip pat rasti savo stardoll'e, viršuje. Paspauskite ant HELP mygtuko.Štai jums atsidarė toks vaizdas, kurį matote virš šio teksto. Savo stardoll'e matote PAYMENT PROBLEMS skyrelį. Spauskite ant SMS (jeigu mokėjote sms būdu). Atsiras štai kas:
Tada, paspauskite ant bet kurio klausimo. Palaukite...
Atsidarys tokia lentelė, kaip paveiksliuaks viršuje. Spauskite ant CONTACT CUSTOMER SERVICE. (jis apačioje). Palaukite.
Atsidarys šitas langas:

Pasirinkite kategoriją po užrašu YOUR MESSAGE OR QUESTION. Ją padarykite į Payment problems. Palaukite, tada atsidarys dar viena lentelė, kurioje prašomas būdas, kaip jūs užsisakinėjote superstar. Paspauskite jame ant SMS.
Tada po juo parašykite savo telefono numerį. YRA BŪTINA PRADĖTI SAVO TELEFONO NUMERĮ SU ŠALIES KODU. T.y. +3706xxxxxxx
Na o po ta lentele, jūs turite parašyti savo problemą. BŪTINAI ANGLIŠKAI

Štai mano pavyzdys:


Galite juo naudotis, tik žinoma pakeiskite savo nick'ą į kitą. (Žinau, kad mano anglų kalba nėra perfect, tad gali būti viena ar kita klaidelė įvelta).
Tai tiek, tikiuosi nors kam nors padėjau :)

Byeee,
Gwwen007

2 komentarai:

Vifaix rašė...

manau, kad čia buvo tikrai prasmingas staripsnis : )

Emilija rašė...

Man irgi buvo panašiai... (Čia dar su PayMo) Bandžiau prasitęsti SS, man nuskaičiavo tuos 10Lt nuo sąskaitos ir pasakė 'Something went wrong'. Bandžiau siektis su Stardollu bet po kelių žinučių prašančių manęs pasitikint numerį, mane 'nuvedė' pas PayMo kur parašyt iškilusį klausimą yra neįmanoma....