2010 m. rugpjūčio 1 d., sekmadienis

Sveiki. :)

Sveiki :))

Šis blogas sulaukė dar vienos naujos rašytojos tokios kaip zirnius222.
Na nežinau ar žinote mane, nes nesu labai žinoma lietuvių tarpe.
Taigi truputi apie mane:
Esu Gabija man 13 metų. Gyvenu Panevėžyje.
Koks tikslas rašyti į šį blogą?
Paprasčiausiai šis darbas man patinka, + šiuo metu turiu nemažai laisvo laiko.
Kokios bus mano rubrikos?
Na dar visiškai nenusprendžiau, bet apžiūrėjusi blogą nepastebėjau tokios rubrikos kaip prieš ir po makiažas, taigi jei šios rubrikos niekas neveda, vesiu aš. :)
Žinoma rašysiu ne vieną rubriką, bet paprasčiausiai mano pranešimai bus manau vienas nuo kito labai skirtingi. Šiandien išvysite mano pranešimą apie L'OCCITANE makiažo priemones ir kelis skirtingus makiažus su šios parduotuvės priemonėmis. :)
Tai šiam kartui tiek. :)
Taip pat manau su savo kolegėmis sutarsiu gerai. :)

Komentarų nėra: