2011 m. kovo 11 d., penktadienis

Aktyvumas

Žiūriu kokie mes čia aktyvūs...
Peržiūrėjau pagrindinį blogo puslapį, o jame buvo dvi Rijanaa55 ir dvi Merrgike žinutės. Visos kitos Aigustės arba mano.
Iš to traukiu konkliuziją, kad daugelis rašytojų yra tiesiog nevertos būti rašytojomis, nes jos nėra aktyvios.
Kadangi aš noriu padėti Aigustei suaktyvinti blogą, teks kažko griebtis.
Visų pirma ačiu Merrgike ir Rijanaa55, kad dar ką nors parašo, tad jums abiejoms duodu po 50 stardollerių. Atsiimti galite parašiusios man žinutę per stardoll. :)
Tai tiek kol kas, einu regzt planų :D
xxx
Gintarė

7 komentarai:

http://itsmonika.blogspot.com rašė...

Hem,hem...Labai norėčiau būti jūsų blogo rašytoja,aišku jeigu priimsite . Skaitau blogą sakyčiau neseniai - nuo gruodžio mėnesio,bet spėjau jį pamilti. Čia radau daug patarimų,kurie, pripažystu - padėjo išsikapsyti iš depresijos... :) Lauksiu atsakymo . :) Šiaip ar taip,noriu nuoširdžiai padėkoti,kad esate . :) *

Aigustė rašė...

Camilla - tu man ten rašei į el.paštą? :)

Aušrinė ♥ rašė...

O geras :D
Bet kad rašytojos neaktyvios, tai faktas.

http://itsmonika.blogspot.com rašė...

Aigusteliena - ne,nerašiau,tik dabar pradėjau rašyti,net neišsiunčiau . (shy) :ppp

Gintarė rašė...

Aušrine> Gal turi patarimų? :)

Anonimiškas rašė...

Taip. Rašytojos išttikrųjų nerašo.
Nauja rašytoja? Geras :DDD

Unknown rašė...

Aš tai nerašau, nes tiesiog siaubingai neturiu laiko. Jeigu šiandien viską suspėsiu tai rytoj parašysiu. Jei ne, tai pirmadienį ryte.