2011 m. kovo 30 d., trečiadienis

Staigmena!

Sveiki,turiu naujienų.Įėjau į savo suitą,o gi žiūriu plius 100sd. : )))))Tai stardoll dovana 100 milijonų žaidėjų proga.

Va,matot ženkliuką?



Kadangi labai gerai anglų aš nesuprantu,neversiu.Na patys pažiūrėkit.(pasididinkit)





Ir kai užsisakai per kortelę ss gauni naujų dovanų.






Labai sorry,kad taip mažai rašau.Ir viena mergaitė norėjo mano rubrikoje dalyvauti,bet nieko neparašė.Tad komentaruose parašyk login'ą,kokioj rubrikoj norėsi dalyvaut...



Karole... :)))))

7 komentarai:

Kotriūkas. rašė...

O kodėl pvz aš negavau tų 100sd?;DD

Aigustė rašė...

aš irgi nieko negavau,gal dar gausiu :D

Unknown rašė...

Aš irgi nieko ;(

Monika rašė...

Man ten tos nuorodos neatidaro :\

http://itsmonika.blogspot.com rašė...

Aš gavau.. :/ Mano sesė negavo,keista .. ://

Karolina Rupšytė rašė...

nu veliau turetumet gaut,kaip ir mano sese...tik veliau.

Christie rašė...

Aš gavau ;)