2011 m. kovo 27 d., sekmadienis

Susipažinkime 3.



Tai gi šiandien susipažinkime jau su 3 dalyviais ,Eurovizijoje tai - LIETUVA .

Turbut visi jau žinote,kas atstovaus. Tai Evelina Sašenko su daina


„C‘est Ma Vie“ švertus į lietuvių kalbą dainos pavadinimas reikštų „Tai - mano gyvenimas“. Šis pavadinimas ir daina prancuzų kalba.Labai man sakyčiau keistas,kad prancuzų kalba ir nesuprantu,kodėl būtent ją. Pagliau sakyčiau normali daina tik,kad labai lėta ir man bent jau ,, nuobodi'' ... O šeip balsas ir viskas gerai. Sekmės mums :DD Tikiuosi aukštensnės vietos nei 6. :) O štai ir daina.




2 komentarai:

Aigustė rašė...

Daina man nepatiko.Sėdi ten visokie lopai komisijoj ir išrenka nesąmones.

Monika rašė...

O man kaip tik - si daina atrodo ypac tinkama siusti i eurovizija :) nu bet zmones ,uz triusikus kurie buvo praitais metrais 100 kartu geriau :D