2012 m. kovo 11 d., sekmadienis

Polimerinis molis

Sveiki visi :) Labai malonu matyti, kad blogas atsigauna, todėl ir aš nusprendžiau jums parašyti. Šiandienos tema - polimerinis molis.
Polimerinis molis - tai medžiaga, panaši į plastiliną, dažnai maišoma su modelinu.

Ypatybės: Pradiniame būvyje polimerinis molis būna minkštas kol pakaitinamas palyginti žemoje temperatūroje, tačiau neseniai atsirado ir ore išdžiūstantis polimerinis molis. Tradicinis polimerinis molis sukietėja kaitinant orkaitėje, dažniausiai 110 - 135 ° C temperatūroje ir iškaitintas nepakeičia nei dydžio nei tekstūros. Tinkamai suformuotas bei iškaitintas polimerinio molio kūrinys nesulūš nukritęs ar suspaustas. Iškaitinus detalę gali būti pridedami papildomi sluoksniai, kurie būtų pakartotinai kaitinami nesugadinant kūrinio. Nėra jokių apribojimų kiek kartų gali būti kaitinamas polimerinis molis bet svarbu neviršyti kietėjimo temperatūros. Iškepus polimerinio molio lipdinį galima palikti koks yra arba šlifuoti, smėliuoti ar lakuoti vandens pagrindo laku.
Polimerinis molis gali būti dažomas su kitomis priemonėmis. Dažais, rašalu, spalvotais pieštukais, kreida, metalo ar žėručio milteliais, blizgesiu ir reljefiniais milteliais. Tos pačios medžiagos taip pat gali būti įmaišomos kaip inkliuzija permatomame molyje. Kai akriliniai dažai iškaitinami jie patikimai sukimba su paviršiumi.
Polimerinį molį galima naudoti įvairių skulptūrų, papuošalų, karoliukų ar kitų smulkmenų gamybai.

Taigi, daugiau galite pasiskaityti paspaudę ant nuorodos. Mane labai sudomino šis molis ir jo gaminiai, taigi nulėkiau į dailininkų prekių parduotuvę, bet kai pamačiau kainą, nebepirkau - už vienspalvio molio 52 gramus 6.50 Lt, taigi aš tenkinuosi paprasčiausiu plastilinu. Na, aš jums įkeliu įrašą, kuriame gaminami mano mėgstamiausi gaminiai - lėlytės. :p


Tikiuosi, kad patiko.

ir mano asmeninių žinių.

6 komentarai:

Unknown rašė...

Įdomiai, reiks pabandyti :) O kur to molio gaut ? Mano mieste tai nėra jokių dailininkų prekių parduotuvių :P

Wirginijaemo - Gintaa rašė...

Hm, dailės ir meno prekių parduotuvėse pasižiūrėk :)

Unknown rašė...

Juk sakau - nėra mano mieste :P

Akvilė (elle_akvilytiaa) rašė...

Raštinėse!

Unknown rašė...

Hmmm... Reiks apsilankyt :)

Vikiūks*) rašė...

Nai nai nai, reiks išmėgint :]