2012 m. kovo 16 d., penktadienis

Susipažinkime

Sveiki. Esu Viktorija - naujoji blogo SNA rašytoja. Truputėlį apie mane:
Man yra 12 metų. Mano pomėgis - jojimas. Labai myyliu žirgus. Retkarčiais žaidžiu stardollą, tačiau nedažnai. Įeinu persirengti dažniausiai. Tačiau parašyti apie jo naujienas man nesunku, ar ne?
Taigi. Nenoriu girtis, bet turiu išties daug patirties ir esu rašiusi daugelyje garsių blogų, ir žinoma, negarsių. Dabar rašau istoriją "Kuždeys". Kam įdomu apie ką - susiras patys, nenoriu čia reklamuotis :P
Tai va, o dabar tikriausiai metas ir pamatyti kaip atrodau, tad štai aš:

5 komentarai:

Unknown rašė...

Labas, linkiu daaaug sėkmės ;)

Laura rašė...

Simpatiškai atrodai :)
Sėkmės :)

Viiktorija :* rašė...

Aww, ačiū :P

Vikiūks*) rašė...

Labūks, kada pirmo straipsnio sulauksim ?

(: Margė :) rašė...

Sveikinu atvykus į blogą :) Sėkmės tau rašyti.

Be to, siūlyčiau tik tai paaktyvėti...