2011 m. gegužės 27 d., penktadienis

June HB's

 Taigi,sveikinuosi dar kartelį. Tik šį kartą su stardoll naujiena. Tai birželio mėn. Hot Buys :)
Mano nuomonė :
(eilės tvarka)

1.Auskarai iš plunksnų (2 diena)- gražūs,ypač tiks prie žalios suknelės su rožinėmis gėlytėmis (4 diena)
2.Žalia suknelė (4 diena) - laaabai madinga,ryškių spalvų,gėlėta,gražaus modelio ir dar su dirželiu. Nėra ko daugiau norėt :)
3.Maudymosi kostiumėlis (6 diena) - man patiko kostiumėlio modelis.Ir spalvos parinktos neblogai.
4.Dryžuotos kelnės (9 diena) - hm..aš nesu tokių drabužių mėgėja. Be to man atrodo jos bus platėjančios,todėl manęs tikrai nesužavėjo.
5.Rožinė palaidinė (11 diena) - neblogos spalvos ir idėjos palaidinė,tik įgyvendinimas prastas. Ypač modelis.
6.Oranžinis kombinezonas (14 diena) - man baisia patiko :D labai gražus arbūziukas. Ir pats jumpsuit'as toks vasariškas,mielas.
7.Rožinė suknelė (16 diena) - galėtų būti su mažesne iškirpte...Be to negražus suknelės raštas.
8.Dryžuota suknelė (18 diena) - Ganėtinai paprasta,bet daili suknelė. Visai įdomu kaip ji atrodys Starplazoje.
9.Basutės (21 diena) - Labai gražus drugelis,bet labai negražus padas. Net nenumanau,kaip atrodys,kai atsiras,bet tikiuosi,kad padas visko nesugadins.
10.Rankinė (24 diena) - pavadinimas atitinka išvaizdą - beach bag. Daugiau niekur su tokiu einant ir neįsivaizduočiau,nei mieste,nei kur kitur.Spalva graži,modelis irgi neblogas.

Tai tiek tų HB's. Aigustė.

4 komentarai:

Gabija. :pp rašė...

Jaučiu turėtų būti brangūs..

Aigustė rašė...

Man irgi taip atrodo..

Kotriūkas. rašė...

Man patiko, bet pritariu : bus brangūs ir nusipirkti galės tik SS narės. Kuo toliau, tuo labiau pykstu ant stardoll, nes jau atsibodo tie SS rūbai įdėkit gražesnių ir ne SS lėlėms!!. :)

Anonimiškas rašė...

Man šie HB labai gražūs... Jaučiu pirksiu visus :D