2011 m. gegužės 20 d., penktadienis

Mano kelias. (1)

Labas. Ką dangi minčių neturiu,o rašyti noriu, parašysiu apie savo kelią, blogus, nesekmes, skandalus ir visą kitą atversiu kortas, nes tas apšnekinėjimas ir visa kita man atsibodo ir šiap sužinosite kokia aš būnu virtualiame pasaulyje :).
Pradžia.
Iš savo draugių sužinojau apie smagų žaidimą Stardoll. Iš karto prisiregistravau. Pradžioje man  šis labai patiko. Patvirtinau el. paštą, kiekvieną dieną gaudavau po 5 stardolerius, susiradau daug draugių su kuriomis rašinėtis būdavo be galo gera ,bet vieną dieną pamačiau Planethypę pakviečiau ją į draugus priėmė lyg viskas ir gerai ,bet kai tik prašiau: `Labas aš Ieva. man 12 metų. Norėčiau su tavimi susipažinti. O ji tik atšovė `Atšok maže,` Mano širdyje liko didžiulė nuoskauda juk tada buvau dar neįsigilinus į žiaurų Stardoll žaidimo pasaulį...
Skausmas:"
Na, kai jau turėjau 800sp. sužinojau apie blogus. Tokius kaip:SNT, SNP, SNA. Ir visai tuometinius ir negarsius. Ir norėjau viename iš jų rašyti. Ir rašiau: SNTIM arba dabartiniame SŽT. Bet tik pradėjau jame rašyti mano gyvenimas tarytum apsivertė. Buvau išmesta ketrius kartus. Už ką štai paskaitykite:
1)Dėl numilėtinės:Buvo tame bloge dvi administratorės Gerda (Tinke1234) ir Rita (Grietinele12) ir mes su Gerda susipykom ,o Rita kai Gerda norėjo išeiti parašė:Ne, neišeik, palauk, Ieva išmetama jos mums nereikia tik tu pasilik..ir skridau verkiau gal dvi dienas ,nes tas blogas buvo man VISKAS.
2)Dėl skandalo. Tada dar ten rašė Gabrielė. (lilikasaki) ir iš pavydo,kad mane išmetė ,o ją paliko norėjau jai atkeršyti apkaltinau ,kad ji mano anketą pavogė..Visi ją neteisingai kaltino, mane dėl anketos guodė ,bet lazda turi du galus ir tada antrąjam atsisukui..Skridau iš blogo.
3)Iš pradžių priėme ir už pusvalandžio išmetė. Apkaltinusi ,kad jos blogą sugrioviau, kad aš kaltą dėl jos problemų viską suvertė man.. Verkiau ir per ašaras rašiau kad aš niekuo dėta ,bet tada jai tai buvo NESVARBU..ir vėl gi skridau..
4)Priėmė. Viskas buvo gerai ,bet iš Gabrielės sužinojau ,kad ji mane priėmė ,kad atkeršytų ,o už ką? Sužinosite kitame pranešime..:P
Tikiuosi patiko..
Laukite tęsinio..
Komentuokit..
Jūsų Ieva...





13 komentarų:

Unknown rašė...

Wow :O
Žinok skaičiau sulaikius kvėpavimą. Tai įdomu... Greičiau rašyk kitą ;P

Anonimiškas rašė...

Man irgi patiko :)

Gabija. :pp rašė...

Aha, nu nuostabu... :D

Dolčė [Neringuciukaz] rašė...

Prajuokino :DDDDDD verki del virtualios erdves xDDDD

Aigustė rašė...

Visai įdomu :D

Ieva rašė...

Džiaugiuosi ,kad patiko labai stengiausi ,kad būtų įdomu jai labai norėtumėt galiu pradėti rašyti kokią istoriją..

www.snp4you.blogspot.com Monika :* rašė...

Žinai ką?
Dabar aš labai supykau. Kokią tu teisę turi mane šmeižti rašydama melą? Kad aš parašiau ATŠOK MAŽE, JEI MAN TIEK PAT METŲ KIEK TAU? KLAUSYK. Pasigydyk ok? Ir nustok ant manęs stūmti. Pati čia man rašinėdavai kad aš tokia ir anokia iš lempos. Nei tau rašiau tokią sms. Tai kaip čia padaryt? Užrašyt tave pas psichologę ar pati nueisi? Nekenčiu tokių kaip tu.

Margarit.♥ rašė...

"Tu niekados nepasikeisi"
Viską tu parašei,kad pagadinti man mano rreputacija,šaunuolė tau pavyko.Kai kur tiesa,kai kur melas..
Tau neužtenka? Kiek dar ilgai prisikabinsi prie manęs? Kiek dar ilgai sekiosi irr griausi tiek mane stardolle,tiek mano blogą.Žinai tu mane akivaizdžiai pajuodinai,o apie save blogo nieko nepasakei,šiame tekste irr dar kitame likai angeliuku,nors tokia neesi ,gal geriau nepasakosiu kokią tu esi ištikrųjų.:) Sekmės tau toliau Ievutė juodinti žmonės,
niekas nežino,kas bus sekantis,jos sąrašė :>

Anonimiškas rašė...

Sutinku,jai verta nueiti pas psichologą,ji realybėje mano kamuolį užmetė ant skydinės

Aigustė rašė...

Na baikit pyktis,mergaitės :D
Kad planethype taip rašo,tai nesistebiu,bet jūs... :DDDD

Anonimiškas rašė...

Visai nieko.:)

www.snp4you.blogspot.com Monika :* rašė...

Aiguste- nestūmk gerai? Pažiūrėčiau ar tau būtų gera, brangioji, kai varytų ant tavęs ir meluotų kad suteršti vardą. :)

Ieva rašė...

Turit ka veikt? Jai ne išmėgit į kiemą, ar prasitrinkit galvas ,o ne varykit ant manęs ok? Žemas lygis nesu šventa ir tokia nebūsiu :P Išsivalykit uteles tada pakalbėsim :P