2011 m. gegužės 17 d., antradienis

Mano temos.

Mano temos:


"Savaitės spalva" Kartą į savaitę aprašysiu po vieną spalvą. Įdėsiu šį sezoną madingiausių tos spalvos pavyzdžiui:geltonos modelių, aprašysiu tą spalvą ir panašiai. Spalvas galite siūlyti komentaruose. :)
"Kas čia?" Ši tema MANO susitaikykit su tuo juk pirmajame savo pranešime klausiau ar kas SNA veda temą Kas čia? tyla..tai gi ši tema mano :P prizai deja, nieko kito sau negaliu leisti  ,nes  esu ne SS tik Hi keksus pasirinktinai nuo 1 - 4 :)
Ir paskutinioji "Interviu" Joje imsiu interviu iš įdomių, laimėjusių Ncg, ar garsių LT merginų jas galite siūlyti komentaruose.
Be to AČIŪ Svilei2 ir Aigustei už palaikymą bei gražius komentarus,o skaitytojoms už puikias reakcijas tai mane paskatina rašyti, ir rašyti jums brangiosios. Pasistengsiu jūsų nenuvilti..


  Jūsų Ieva.

5 komentarai:

Aušrinė ♥ rašė...

Nėra už ką! :}
Juk pati žinau, kaip svarbu gauti nuomones apie tavo darbelius.

Ieva rašė...

:))

Aigustė rašė...

:)

Christie rašė...

Pasiilgau Kas čia :)))))))

Ieva rašė...

Tai aš ir vesiu tik Gabrielė braunasi vesti čia temą nors tu ką :) Ji MANO :D :)