2011 m. gegužės 15 d., sekmadienis

Vaikystė.
Vaikystė pats gražiausias, spalvingiausias mūsų gyvenimo tarpsnis. Atrodo dar vakar žaidžiau su lėlytėmis ir kepiau pyragėlius iš smėlio, o šiandien aš jau šeštokė. Kai esi vaikas rūpintis niekuo nereikia kambarį už tave sutvarko mama, darželį  žaidi, miegi, lakstai,o vakare dar ir gražios pasakos pasiklausai prieš miegą,o kai tampi paaugle viską tenka daryti pačiai, ir valgyti pasišildyti, ir kambarį susitvarkyti, pasakų niekas neseka seniai...kol esi vaikas tavimi rūpinasi kiti mama tave išleidžia į darželį, kuriame tave pasitinka visuomet geros auklėtojos ,o mokykloje kartais itin griežti mokytojai, gausybė namų darbų ir sunkūs kontroliniai darbai. Šias žodžiais aš noriu pasakyti ,kad neskubėtume palikti vaikystės ir tapti paauglėmis.
Aš suprantu 14m. - 15m. merginas jos jau aštuntokės, devintokės joms kuo toliau , tuo labiau reikia laisvės į širdį pasibeldžia pirmieji tikri ir saldūs jausmai..viskas tarytum pasimiršta,bet 12 - 13m. juk jos dar vaikai..galbūt kartais bijoma ,o gal mane pašieps? ,o ko bijoti ,o jos galbūt pavydi ,nes jų vienas iš gražiausių gyvenimo tarpsnių baigėsi? dabar jos paauglės dažnos rūkančios, ir turinčios krūvas rūpesčių jau nekalbant apie suaugusį žmogų. Tad neskubėkime palikti vaikystės išbėkim šiltu oru pažaisti gaudynių  lauke, ar pasisupti ant supynių ir

pajusti kaip gera būti vaiku..juk visas jūsų lėles seniai pakeitė lūpų dažai, kvepalai, nagų lakas.. ,o ryškius drabužius madingi džinsai ar paltas. Tad neskubėkit užverti vaikystės vartų ,nes bent vieną kartą gyvenime taip norėsis grįžti ,bet bus per vėlu..
Ieva."

5 komentarai:

Aigustė rašė...

Kas tiesa,tas tiesa. :)

Aušrinė ♥ rašė...

Tikrai puikus darbas, džiaugiuosi tavimi!

Ieva rašė...

Aiguste, tai taip :)
Svile2, malonu tai girdėti iš tavęs. ;)

Christie rašė...

Kai aš buvau šeštokė, man irgi tokie jausmai pynėsi galvoje. Vienas iš sunkiausių gyvenimo tarpsnių. Šiaip mano tėvai taip labai nežiūrėdavo manęs. Jau trečioj klasėj išmokau būti savarankiška. Lėlytes palikau ketvirtoj klasėj. Tačiau atiduočiau viską, kad galėčiau būti vėl maža mergaitė...

Ieva rašė...

Taip jau būna, iš pradžių nori būti suaugusia ,o kai tokia tampi nori būti vaiku dažniausiai ilgimės to, ko neturim. :)