2011 m. liepos 18 d., pirmadienis



Labas.Stengiuosi kuo aktyviau rašyti.:))
Taigi paskelbsiu kokia dainą jus balsavote kad, labiausiai patinka.:))))
Nieko nelaukdama pradėsiu.;)
Rezultatai :
Kadangi ligios aš atiduodu savo balsą R.I.O - Like I Love you .
Taigi sveikiname dainą .;DD
Šiandien įkelsiu dainas 3.
Ir jus turėsit išrinkti vieną iš labiausiai patikusių.

1.Jennifer Lopez - On The Floor ft Pitbull.


2.David Guetta ft. Kelly Rowland - When Love Takes Over.


3.B-e-a-utiful - Megan Nicole.




Kuri daina labiausiai patinka?
1.Jennifer Lopez - On The Floor ft Pitbull.
2.David Guetta ft. Kelly Rowland - When Love Takes Over.
3.B-e-a-utiful - Megan Nicole.
pollcode.com free polls

10 komentarų:

Evelina rašė...

Balsavau už Megan Nicole, ji labai gražiai dainuoja.

Unknown rašė...

Eilinį kartą neturiu už ką balsuot XDDD

Anonimiškas rašė...

NU krč jei tau nepatinka,tai nekomentuok ir nuotaikos negadink.

Unknown rašė...

Negadinu, aš tik pasakau, kad jos ne mano skonio ir nežinau, už ką balsuoti, todėl prašau pasakyti, už ką pabalsuot :P

Unknown rašė...

Šiaip matau, kad žmonėms patinka Mergan Nicole, tai ir pabalsuosiu už ją. Jos daina čia buvo viena iš geriausių ;)

Gabremo rašė...

Aš irgi jaučiu už ją balsuosiu :P

Anonimiškas rašė...

Kawaii,koks tavo stilius,muzikos?

Anonimiškas rašė...

Aš tai balsuosiu už 1.Jennifer Lopez - On The Floor ft Pitbull.

Anonimiškas rašė...

Basuokit kas nors Megan NIcole arba Jenifer Lopez.Nes ligios.;D

Unknown rašė...

Megan Nicole jau pirmauja ir gana daug ;) Pažiūrėjau jos kūrinius Youtubėj ir tikrai jos balsas labai gražus :)