2011 m. liepos 7 d., ketvirtadienis

LE jau Shope!

Sveikutėlės! Esu be galo laiminga.. Ir žinot dėl ko? Atsirado naujieji LE! Iš pradžių, net išsigandau, nes nebuvau SS, bet pasiemiau pinigus ir išlėkiau pasipildyti saskaitos, na ir štai, aš jau čia. Iš pradžių pamačiau šią naujieną :



Nuo jos, viskas ir prasidėjo.. Na šia radau išties gražių rūbų. Bet... Kainos.. Nežinau, nusipirkau vos kelis daiktus, ir tai pigius, ir sumokėjau 85 sd! O dabar sėdžiu su keliais sd. Na ką padarysi, teks prasiversti, ir parduoti kelis daiktelius... Na, o tokį maišelį gavau, kai nusipirkau rūbus :




Išties gražus... Ar ne? Man jis begalo patiko, net gaila išvynioti. ;DD Toks vasariškas. Dėja nenusipirkau jokio daikto, kad įdėtų į kitą dėžutę. Bet manau, užsukę pas ką nors į svečius, jūs ją išvysite.


Labai atsiprašau,kad neįdedu visų aukštų, tiesiog esu labai laaaaiminga, ir einu apžiūrėti daugiau.. :)

Iki. Bratsyte2





7 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Gaila, kad viskas taip brangu... Net akiniai kainuoja 35sd. Nusipirkau tik kelis aksesuarus, nes neturėjau pinigų :D

Gabija. :pp rašė...

Aš irgi.. Akinius ir aš nusipirkau. Kokios tū spalvos pirkai? :DD

Unknown rašė...

Aš jų neperku, nesu SS

Anonimiškas rašė...

Rožinius, tu? :D

Gabija. :pp rašė...

Rožinius. :DDD Kawaii Gone Total Loca > Aš tai dėl jų pasidariau SS. ;DDD

Anonimiškas rašė...

Aš tai nepirkau,ir nepirksiu,taupau pinigus.;D
Bet taip tai labai gražus drabužiai,ir krepšys.

Gabija. :pp rašė...

aga