2011 m. rugpjūčio 15 d., pirmadienis

Tiesa apie jūsų numylėtinę Gabiniux - Gabiją.



Sveiki. Noriu dabar visiems visiems išsipasakoti, apie mano skaudžiają akimirką. Ilgai tylėjau, nieko niekam nesakiau, na nebent tik keliems, kurie į tai beveik dėmesio nekreipė. Na ir išaušo ta akimirka kai reikia viską išskakyti, visdelto koks yra įžulumas žmonių.. Na nebekankinsiu ir pradėsiu ..

Prisimenat tą Gabiją? Ji stardoll`e buvo pasivadinusi gabiniux. Na, tai pradėsiu apie ją pasakot.

Ji parašė kelis straipsnius, kurie mus labai sužavėjo. Na ir parašiusi tuos straipsnius ji mus paliko, atsisveikino ir išėjo iš blog`o. Na atsisveikinime rašė, kad parduos anketą. Visi teiravosi komentaruose kiek ji kainuos, ir siųlėsi į pirkėjus. Na aš buvau viena iš jų. Ir sužinojusi kainą, ją nupirkau. Mes susitarėm šeštadienį (2010 Gruodžio 19 diena.) , aš tuomet, saskaitoj neturėjau, tad teko laukti rytojaus. Išaušo sekmadienis (2010 Gruodžio 20 diena) , ėjau į bažnyčią, teko užeiti į parduotuvę ir pasipildyti saskaitą. Kaina kaip tai anketai virš 4000 sp. buvo gan maža - 22lt. nuėjau į bažnyčią, užėjau dar į parduotuvę apsidairyti na ir po kokių 20 minučių nuėjau namo. Grįžusi čiupau kompiuterį į rankas ir laukiau kol prisijungs mūsų buvusi numylėtinė Gabija. Prisijungė, aišku jau buvo vakaras, nes NY laikas kitoks. Apie 20 val. ji prisijungė. Na paprašė mano telefono numerio, aš jos paklausiau kam tau jo, juk tu gali duoti slaptažodį ir aš viską pervesiu. Tikrai būčiau neapgavus, na, bet teko duoti savo telefono numerį, nes kitaip sakė, neparduos. Daviau tik sakiau,kad niekam neplatintų. Ji sutiko. Pasakiau,kad ji persiveda iš pradžių 10.26 ct tada duoda slaptažodį ir vėl persiveda 10.26 ct. Sutiko, nebuvo jokios apgaulės. Pardavė.. Na dar tada buvau visai kvaila. Ir net nemokėjau pakeisti nei slaptažodžio nei e-mailo. Ji sakė,jei kada užsinorės dar išvysti Stardoll`ą bent kelias minutes, užsuks. Na aš kaip kvailė ja patikėjau. Žaidžiau, rengiau, dažiau viską dariau,kad ji būtų kaip mano. Ir užsinorėjau,kad ji taptų NCG. Prašiau jos draugų,kad pabalsuotų. Ir viena mergina parašė,kad pabalsuos ir papasakos šiek tiek apie anketą. Ji man papasakojo,kad ji buvo daug kartų vogta, perparduota ir pnš... Aš tuo negalėjau patikėti, na ir einant laikui atėjo 2010 Gruodžio 22 diena kai aš nebeįėjau į anketą. Mūsų numilėtinė Gabija, atsiimė anketą. Laukiau, kol ji prisijungs prie skaipo, sulaukiau tik vakare. Na ir man ji parašė,kad susigrąžino anketą, nes tipo negavo vieno kodo. Aš jai rašiau, kad ji pati gavo mano numerį, pati viską darė, ir atseit kažkaip negavo vieno kodo. Na sakau tu ir melagė.. Ji mane mažvaike, duche išvadino, ir viena kitą užblokavom. Ištiesų, net nežinau ar aš ją blokavau. Na po manęs ji pardavė anketą kitai merginai Julijai, buvusiai Gintarele22 . Dabar ta Gintarele22 yra pavogta, na , o Julija naudojasi Gabiniux anketa. Likau vienintelė nuskriaustoji, o kitos kaip Julija, Gabija yra laimingos ir džiaugiasi gyvenimu.. Na, jei kas pamenat Gabijos skaipą kur ji rašė pranešime ar komentaruose, tiksliai nepamenu, būtų malonu jei parašytumėte į komentarus. Na parašiau viską ką norėjau ir dabar, labai gerai jaučiuosiu. Gal atsiras tokių žmonių, kurie man padės atgauti anketą. Ačiū už nuovargingą skaitymą. Iki.

Bratsyte2

7 komentarai:

Aigustė rašė...

Nepasiseke tau... :(

Gabija. :pp rašė...

Žiauriai...

Unknown rašė...

Nu ir kokia višta jinai ... Maniau, kad ji tikrai miala mergina, bet pasirodo atvirkščiai.

Gabija. :pp rašė...

Aš irgi taip iš pradžių maniau...

▲Princess Pichu▼ rašė...

Tu neviena nuskriausta, ji irgi mane apgavo, kai norėjau pirkti jos anketą.

Gabija. :pp rašė...

Ji? Tave? OMG .... Apgavikė JIII....

▲Princess Pichu▼ rašė...

Jo, žinau, kad ji apgavikė.