2012 m. sausio 10 d., antradienis

Kaip jums pirmosios dienos mokykloje?

Nu, kaip jums sekasi? Ar daug namų darbų (N.D.) užduoda :) ? Man bent jau gerai, namų darbų mažai užduoda. Bet jau taip supykina, kai per vokiečių kalbos pamokas mokytoja sako: užrašykite patį gražiausią žodį -hausaufgaben (liet. Namų darbai).
Net nesinori taip dirbti po švenčių. :P Aišku kaip norėsi, kai po balių, festivalių taip susijaukia namai, kad juose nė būti nesinori (šneku ne apie visus).
Tai va. Siūlau pažiūrėti, paskaityti..
Filmai.
1.The Last Song (2010)/ Paskutinė daina (2010)
Pagrindinė aktorė: Miley Cyrus- Ronė.
Filmas aprėpia viską nuo A iki Z. Meilę, neapykantą, muziką, draugystę, tvirtą charakterį. Per šį filmą verkiau gal tris kartus. Ypač kai mirė Ronės tėvas. Tikrai labai graudus filmas, jeigu apsiverkiau aš, nes aš verkiu tik labai labai retai. P.S. Pabaiga Liūdna.
Štai žodžiai ant nuotraukos:
"A story about family,
First loves, Second chances
and the Moments of life
That lead You back home."
2. Breaking dawn (2011)/ Brėkštanti aušra (2011)
Man šita dalis patinka, nes tie du balandėliai (Bella ir Edvardas), nors nelabai mėgstu "Twilight" sagą. Tiesiog taip gaunas, nes mano nuomonės nelabai kas klausia. ;DDD.
Knygos:
1. Ona Jautakė "Kai aš buvau Kleo". Leidykla: "Gimtasis žodis". Išleista: 2009m. Puslapiai: 84.
Pagrindinis herojus- Kleopas Girdenis. Tai įdomi knyga, daug apie ją neaprašysiu, nes ir jums nebus įdomu, ir aš neseniai pradėjau šią knygą skaityti. :)
2. Dina gėdytojos duktė.
Autorė: Lene Kaaberbøl(Ši autorė parašė komiksus apie W.I.T.C.H. ir kitas dalis t.y. Žiauroji imperatorė, žalioji magija, ugnies galia ir t.t.). Pagrindiniai herojai: Dina.
Dina įgauną keistą, bet puikią galią- sugėdyti žmones. Žvilgsniu ir žodžiais. Todėl visi stengiasi su ja nedraugauti, nežiūrėti į akis. Tačiau mama pasako, kaip, kada, kodėl gavo tą galią, ir kada ją naudoti. Tai pat yra knyga- Gėdytojos karas.
Taigi manau, kad jums patiko. Taigi iki rytojaus. Gal. Negarantuoju, kad parašysiu, nes nežinau ar prieisiu prie kompiuterio. :)

Komentarų nėra: