2012 m. kovo 30 d., penktadienis

Filmas penktadieniui

Tobulas vyras
Paauglė Holė Hamilton pavargo nuo nuolatinio kraustymosi, kai jos vieniša mama išsiskiria su eiliniu savo draugužiu. Norėdama išvengti dar vienos mamos klaidos, Holei gimsta idėja: sukurti slaptą gerbėją, kuris yra tobulas vyras. Tačiau po kiek laiko jos sumanymas tampa nebekontroliuojamas ir jai tenka improvizuoti.
Mano įvertinimas
Man šis filmas paliko labai didelį susižavėjimą. Žinau, jį rodė sekmadienį, tačiau visą savaitę apie jį galvoju, o taip tikrai nutinka labai retai. Iš pradžių atrodė nuobodokas, bet vėliau taip pritraukė, kad net nepastebėjau, kaip nusikramčiau iš įdomumo visus nagus ! Beje, koks sutapimas - praeitas filmas irgi buvo su Hilary Duff.

4 komentarai:

Vikiūks*) rašė...

Žiūrėjau sekmadienį - geras filmas. Susiradau naują dievinamą aktorių :]

Unknown rašė...

Aš irgi :)))

Gabremo rašė...

Aš dabar pažiūrėjau ;] Blemba, pritariu - tas aktorius tikras gražuoliukas. Galėjo daugiau scenų su juo būt.

Unknown rašė...

Aš pasidomėjau- žodžiu, buvo dar 12 scenų, bet jas ištrynė. Ten daug su juo buvo. Pvz. pažiūrėkit trailerį ir atsukit 2:11 - šitos nebuvo. Ir ten daugiau nei pusė tų ištrintų yra būtent su juo !