2017 m. gruodžio 15 d., penktadienis

Labas, labas

Praėjo tiek daug metų nuo paskutinio karto, kai buvau parašiusi normalų straipsnį šiame bloge. Tiesą pasakius, net nepamenu, kada tai buvo.

Jau prieš keletą metų perėmiau šį blogą iš Aigustės, ir per tą laiką nieko čia ir nebedariau. O gaila, nes būdamos jaunomis paauglėmis tiek laiko praleidome šiame bloge, rašant naujus straipsnius ir kuriant naują turinį. Pamenu, kaip man tai tada patiko! Stengiausi vos ne kasdien čia parašyti kažką naujo, anksčiau apie Stardoll, vėliau ir apie kitas, man aktualesnias temas. Man TAIP patiko rašyti!

Iš blogo analizės matau, kad blogas vis dar skaitomas, kasdien čia apsilanko nors po 20 žmonių, kai kuriomis dienomis jų skaičius pasiekia net 120, nors ir jokio naujo turinio čia nėra. Ir kartais galvoju: kas būtų, jeigu blogas vėl būtų aktyviai rašomas? Ar būtų įmanoma grąžinti tai, kas čia buvo anksčiau? Ar pavyktų vėl dalintis straipsniais su skaitytojais ir atgal gauti jų atsiliepimus?

Taip norėtųsi sužinoti, ar tai yra įmanoma... Nejaugi aš vientintelė, kuriai tai įdomu?

Komentarų nėra: