2010 m. gegužės 5 d., trečiadienis

Drabužių/daiktų kritika.

Labas!
Kaip ir visada aš su drabužių/daiktų kritika :}

Man asmeniškai šitie akiniai baisūs.Nei madingi,nei logiški.Kaip įmanoma pro tokius būtų matyti kažką?Siaubingi.Galbūt kažkas sakys,kad nesuprantu stiliaus,bet patikėkit,tokie akiniai TIKRAI nemadingi.Galbūt jie skirti tik GaGos gerbėjoms,arba šiaip kokioms pamišėlėms.

O kaip tau šie akiniai?

Simona/Prada/geltona11

5 komentarai:

Lina rašė...

Mano nuomonė tokia pati :D

Eglė rašė...

Mano nuomone tai šie akiniai kaip tik labai įdomūs gražus ir madingi(maybe) :) ir aš ne kokia pamišelė

Aigustė rašė...

Siaubingi...

Vifaix rašė...

na, madingi ryškūs akiniai, forma nesvarbi... šiaip tai man jie patinka, turiu jau iš seniau, per kažkokį sale'ą pirkau, sunku priderinti, bet jie KŪL! beje, Lady Gaga mano akimis lopių lopė, tai taip išeina, kad aš pamišėlė?..

Doviita ♡ rašė...

Vifaix - panašiai ;DD