2010 m. gegužės 5 d., trečiadienis

Išteisinta ar nuteista?

Sveikos ;]
Ir šiandien aš vertinsiu šiandienos covergirl- xantha007 iš Didž. Britanijos.
Jos pliusai:
+ Moka derinti spalvas.
+ Kai kurie jos kambariai tikrai įspūdingi.
+ Gražus makiažas.
Minusai:
- Yra įspūdingų kambarių, bet yra ir visiškai beryšio, na arba neįdomūs.
- Nelabai patiko jos rūbai.
- Veidas taip pat man kažkoks keistas.. :D
- Jei vertinti dabartinę aprangą... Tie sparnai man čia netinka.
Hmm. Pirmą kartą šios rubrikos istorijoje covergirl mano manymu nuteista.
Gal manote kitaip?
Drąsiai išsakykite savo nuomonę komentaruose. :)


xoxo Burberry, LinuteL, Lina.


5 komentarai:

Rosit.! rašė...

O man atrodo, kad išteisinta.Kadangi ji turi savo stilių ir nenori jo keisti. Nori būti ir paprasta ir iššaukianti. :]] Bet čia tik mano nuomonė. :)

Vifaix rašė...

man irgi ji patinka - pati dar balsavau. ir buvo tikrai už ją prastesnių, kurias tu išteisinai, sakyčiau :}

Doviita ♡ rašė...

Šiaip, dabar yra madinga darytis tokias MeDoll'es, o spalvas ji priderino labai puikiai.

Skrybėlė - jos rožinė gėlytė tinką prie sparnų o skrybelės spalva - prie suknelės. ta juoda linija ant skrybėlės - prie akių šėšėlių.

Prada (geltona11) rašė...

Man atrodo,kad išteisinčiau :D

Lina rašė...

Na nežinau, čia buvo mano nuomonė ;DD