2010 m. spalio 26 d., antradienis

Niujorkas iš arčiau.


Labas vakaras.(nors dabar man rytas. :D)
Kaip ir buvau žadėjusi - parašysiu straipsnį apie NY.Kai jus miegojot,turėjau visa diena laiko surinkti informacija.Dėja jos neišnaudojau. :D Diena buvo užimta ir tik keleta valandų skyriau tam.Bet galim pradėti. : )
Aš ir mano draugė Jenna.Štai taip atrodo NY vakare.Čia visuomet pilna žmonių.
O čia NY naktį.Išties vaizdas yra nepaprastas.Jei kada teks čia viešėtį būtinai pažiurėkite kaip gražu būna naktimis. ;)

Viena pagrindiniu NY gatvių naktį ir dieną.Vienas labai mėgstamas NY'iečių užsiėmimas - mini golfas.
Ir žinoma - laisvės statula. ;)
Išties tai yra mažai.Palyginus su tuo ką galėčiau parodyti.Bet dabar ruduo,toks laikas kai nelabai kas stebinančio čia yra.Žiema,naujieji metai.Visos vitrinos papuoštos,daugybę lempučių.Štai tada pamatysite kuo NY yra žavus.Bet manau ,kad kolkas jūms užteks ir tiek. ;)
Jūsų Gabija. :*

11 komentarų:

Fashionista Silvija ~* rašė...

Puikus straipsnis :)

Unknown rašė...

Wow :O
O kodėl tu gyveni Niujorke ? :P

Toma rašė...

Kaip grazuu. As irgi noriu nuo dabar ten gyvent :D

Gabiją. : * rašė...

Silvija ~ ačiū.
dreamer ~ Mama ten jau senai turi darba,daug uždirba.Ir jei tiesiog pabodo palikti mane viena ir važinėti dirbti ten.Todėl prieš 4 metus persikėlėme gyventi į NY. :)
Wampirea ~ :D

Ineta rašė...

Patiko !!!

Unknown rašė...

Wow ;OOOOOOOOOOOO
Pavydžiu... ;DDDDDDDD

*Eglė. rašė...

Graži ;p
Labai gražus ir NEREALUS miestas, anksčiau galvojau, kad Laisvės Statula yra Vokietijoje (kol maža buvau) ;DD Bet dabar ne, labai norėčiau pamatyti ją (mano svajonė)
Bet šeip fainiai, kad turime tokią rašytoją kuri mums apie šį miestą gali papasakoti daugiau. ;)

Gabiją. : * rašė...

Džiaugiuosi,kad jūms patiko. :)
Egle ~ parašyti ir parodyti daugiau šio miesto galėsiu žiema.Tuomet būna išties nuostabu. :)

Aušrinė ♥ rašė...

Patiiiko!

Sunshine , ♥ rašė...

O Gabija :D Šaunuolė, kad parodei žmonėms kaip atrodo nuostabusis miestas- Niujorkas. Vis dėl to, nepamiršk, Lietuvos ;]]] Galbūt greitu metu ją aplankysi? ;)

Kotryna ~ Qzzy rašė...

Noriu i NY ;D I love NY ;***