2010 m. spalio 26 d., antradienis

Kas tu toks?

Taigi, aš ir vėl su savo nająją rubriką ;]
Vakar mūsų žvaigždė buvo laaabai gretai atspėta, tad dabar įkėliau galbūt suknkesnę.
Taigi, kas pavaizduota šioje nuotraukoje?

Na o aš kol kas sakau visoms ate, nes ryt išvykstu į Airiją, pasisvečiuot pas mamos gimines ;}
Žadu padaryt dauug nuotraukų, ir susipažint su Airija. Galbūt kai grįšiu parašysiu kąnors įdomaus apie mano kelionę, o galbūt ir neparašysiu :p
Manau, kad mano sekantis pranešimas bus įdėtas į blogą sekmadienį, arba pirmadienį, ir tai bus Lapkričio mėnesio Real'n'Stardoll. Tikiuos jis jums patiks, na o aš atsisveikinu su jumis iki to laiko ;)
Tai tiek, sekmės jums ;)
xxx
Gintarė

4 komentarai:

Une rašė...

Audrina čia. Nežinau pavardės jos.

Fruteliuke rašė...

Audrina Patridge

Fashionista Silvija ~* rašė...

Audrina Patridge :)

Unknown rašė...

Linksmos kelionės :)))