2011 m. birželio 8 d., trečiadienis

Madingiausios sezono skrybėlės!

Labas Vakaras visiems skaitantiems : )

Stilistai tiek vyrams, tiek moterims šią vasarą pataria įsigyti skrybėlę. Pirma – tai puiki stiliaus detalė, antra – apsauga nuo saulės ir trečia – gelbsti tais rytais, kai labai norisi miego ir nebelieka laiko galvos trinkimui.

Taigi belieka nuspręsti, kokios spalvos ir formos skrybėlės norisi...
Fedora stiliaus skrybėlės puikiai tinka prie aptemtų džinsų, sijonuko aukštu liemeniu ir vasariškos palaidinės.
O štai ir nuotraukos :
Labiausiai man patiko is pirmojo puslapio pati pirma ji man pati gražiausia : ) O kuri jums graži ? Ką manote apie skrybėles?

11 komentarų:

Aigustė rašė...

Skrybėles dievinu..Man jos labai gražu,tik kažkodėl pati nenešiojau iki šiol. Dabar jau turiu skrybėlytę,smėlio spalvos,kažkas panašaus į pirmos eilutės trečią foto,tik čia kažkaip ji man per aukšta atrodo :D

Ieva rašė...

Straipsnis labai patiko ir tiko. Skrybėlių kaip ir nenešioju joms prie mano stiliaus netinka. :)

Gabija. :pp rašė...

Man tai jos patinka, bet kaip Ieva sakė, man taip pat jos nedera.

Unknown rašė...

Nemėgstu tokių :P

Anonimiškas rašė...

Man patinka, bet nenešioju, nes kažkaip man nelabai atrodo. O straipsnis...hm... galėjai daugiau pasistengt :)

Ieva rašė...

Gal.?

Christie rašė...

Nlb...

Vikiūks*) rašė...

Man patiko ta viršui tamsiai ruda ir tiesiai po ja languota. Manot, man tiktų ? :P

Aigustė rašė...

Vika - žiūrint kokia tavo veido forma,stilius :D

Gabremo rašė...

O man paskutinė viršutinėj eilėj

Neringutea ;* rašė...

Man visai gražios ;P