2011 m. birželio 8 d., trečiadienis

Tema- Vasara (tesinys)







Sveiki. Atleiskite, kad ilgai neparašiau buvo reikalų. Na, bet padarau vasaros tesinį. Jis bus apie keliones. Juk kažkurie vasara išvažiuoja. Taigi siūlysiu jums kur nuvažiuoti (nuskristi). Ne,ne nebijokite ! :) Jūs tikrai neskraidysite patys :D Sugalvojau jums keturias keliones.
Kinija- Nebuvau ten, bet norėčiau pamatyti Kinijos sieną ir daug ten nuostabių dalykėlių. Mano krykšto mama ten buvusi, jai labai patiko. Jums rekomenduoju, nes paragausite jų valgio, pamatysite tokį grožį kurio neregėjote (kalbu apie jų vietoves), pamatysite paradus,įvairiausius daiktus, ir t.t., bet gal pamatysite didžiąją Kinijos sieną ? Būtu nuostabu !Egiptas- Buvau ten ir man labai patiko. Truputėli papasakosiu kas ten vyko. Buvo labai karšta. Aš jodinėjau ant kupranugarių ir pamačiau Egipto paplūdimį. Atėjome į viešbutį ir pamatėme iš rankšluosčių padarys visokias figurėlias. Ir kas dieną jie sulankstydavo vis kitaip. Mačiau jų piramides ir sfinksą. Buvo nuostabu :)
Havajai- Nebuvusi aš, bet norėčiau ten patekti. Ten ramybė,masažai,gėlės,skanūs valgiai,šokiai ir kiti nuostabūs dalykai. Gal žaidėt Sims 2 ? Ten buvo Havajai :D Havajuose labai graži jūra. Smėlis,jūra,atostogos,masažas,party :D Kažkas nuostabaus !
Anglija- Esu ten buvusi ir man labai patiko. Visko ten yra. Rūbų,žaislų,saldainių ir t.t. Aš net nenorėjau išvažiuot iš ten. Ten buvo cool ! :D Mačiau Big Beną, sukausi didžiuleme Anglijos rate. Tiesiog nėra komentarų. :D


Ar patiko ? Ar buvote šiose šalyse ? P.S. čia rašytojų konkursui.
Su meile ir šiluma Neringa :*

14 komentarų:

Ieva rašė...

Straipsnis patiko. Kelionės mane visada žavėjo tik gaila nei vienoje iš jų nebuvau..:(

Gabija. :pp rašė...

Aš irgi niekur nebuvau.

Laura rašė...

Hmm,buvau Anglijoje,Kinijoje bei Egipte.

Kinijoje gaila nemačiau sienos.. nes ne tame rajone buvau ir man ik isienos buvo begalo toli..

O dėl Havajų vertėtu pagalvoti;DD

Gabija. :pp rašė...

Mano draugė buvo Egipte.. Sakė žiauriai faina. O grįžo tai visa nudegusi. ;DDD

Neringutea ;* rašė...

:D :)

Aigustė rašė...

Nebuvau,bet norėčiau visur nuvykti :)

Unknown rašė...

Niekur nesu buvusi, tačiau tokios ,,populiarios" šalys manęs nedomina. Žinoma, tiesiog seilė varva pagalvojus apie jas (:P), bet norisi kitur, ten, kur nėra taip ,,populiaru". Šiaip įdomiausiai man skamba Havajai ir Kinija :P
Galėtum ir toliau rašyti apie šalis :)

Anonimiškas rašė...

Labai patiko. Nesu niekur iš čia buvus, bet norėčiau. Bet manęs tai ir nelavai vilioja, žinot dėl ko? Nes neseniai grįžo mano klasiokas iš Graikijos, ir pirma dieną po grįžimo atsidūrė ligoninėje. Garikijoje pasigavo kažkokią ligą... tAD ATSARGIAI UŽSENYJE :)

Ieva rašė...

Man patiko ur nuvykti labai norėčiau.

Christie rašė...

Ojj kaip norėčiau keliaut :/
Pritariu Kawaii - norėčiau į ne tokią ,,populiarią" vietą nuvykt. Gal kokią Peru ar Singapūrą.

Neringutea ;* rašė...

Labai malonu girdėti. Kai baigsiu apie vasarą rašysiu apie šalis

Vikiūks*) rašė...

Jop, laukiu nesulaukiu.
Jau galima siūlyt ? XD

Gabremo rašė...

Galėjai ką nors ne tokio tipiško parašyt...

Gintarė rašė...

Iš visų šių šalių buvau tik Anglijoj. Šiaip į Egiptą gal norėčiau.