2010 m. lapkričio 3 d., trečiadienis

Be temos, greitai.

Laba,
Šiandien aš greit, nes skubu ( šokiai ) noriu pasakyti arba tiesiog
kreiptis į rašytojas.
Kuri iš jūsų daro prieš ir po (veido ir aprangos)
prašau pranešti komentaruose. Ačiū.
O dabar man nauja rubrika jums. ;}
Jūs parašote, kad norite tai ir aš padarau ir įkeliu į blog'ą.
Nueisiu į jūsų svečius ir padarysiu pagal jūsų norą.
Parašote noriu aprangos pagal orą, oras - ten saulė, lyja ir pnš .
Supratot?
Galite registruotis mano GB ir komentaruose.
;]p

4 komentarai:

Gintarė rašė...

Girdėjau apie tokį kažkuriam kitam bloge.. SNT berods.

*Eglė. rašė...

Ten buvo teminis apsirengimas. Esu jau dariusi šį konkursą kitame blog'e, bet tikrai nusiskundimų negirdėta.. Šis pirmas kartas. Kitoms merginoms jis labai patiko, kaip jums nežinau..

Aušrinė ♥ rašė...

Noriu.
Beje, teminį apsirengimą vedžiau aš, bet tai nesvarbu :}

*Eglė. rašė...

Ok, bet svile2 kokiu oru ? ;D