2011 m. kovo 26 d., šeštadienis

AŠ GRĮŽAU



Po tų 5 baisių dienų ligoninėje,aš grįžau namo!!!

Aišku,grįžau ir čia (jugi sakiau >:D )

Taigi jau spėjau aplakstyti visas naujienas ir nauji Doree ir Dot . :))

Taigi sukūriau makiažą su naujaisiais Dot . :)

(atsiprašau,jog nuotrauka virš banerio,neklauso kompas... ://)

Taigi,kaip matote ryškiausios yra akys . :) Mėlynos,kaip jūra,o aš būtent to norėjau . :))

Lūpos lyg smėlis...:)) Taigi aš visai nieko prieš tokį makiažą realybėje... :))

O jūs kaip? (viskas iš Dot ) :))

Tikiuosi makiažas ,nors paprastas,bet patiko . :))





5 komentarai:

Aušrinė ♥ rašė...

Sveika sugrįžus :}

http://itsmonika.blogspot.com rašė...

:)

Monika rašė...

bus sveika :D

Aigustė rašė...

man veido bruožai nelabai patiko,bet makiažas tai gražus :)

Christie rašė...

Sveika sugrįžus ;)