2011 m. kovo 24 d., ketvirtadienis

Naujieji "Dorėe" ir "dot" . :)

Sveikutės!!
Šiandien galvoju, galvoju.. Ką čia jums parašyti.. :)
Nieko nesugalvojau, tai pamaniau parašysiu apie naujuosius "Dorėe" ir "dot" .
Na kaip dabar madoje gelėti drabužiai, tai.... Dabar atsirado ir spalvingi (tikiuosi ir madingi), ryškūs dažai.
Na, pamačiusi naujuosiu nenustebau. Pasirodė kažkokie.... Labai keisi.
Man nieko savo doll`ei nepavyko sukomponuoti, tad parodysiu tik paveiksluką. :D
Kurį skelbia.
Štai, pažiūrėkite.. Tikrai ryšku ir pavasariška.

Dabar kiekviena mergina (kuri yra SS) galės juos nusipirkti ir pasiruošti tikram, šiltam pavasariui.
Na, o aš nieko nenusipirkau. :D
Nes pasirodė, man jie ant mano doll`ės nekaip. Na, o gal veliau turėsiu daugiau SD tai gal, gal.....
Nusipirksiu.. ;D
Taigi, tiek..
Norėjau pranešti apie naujuosius dažiukus Shop`e, o dabar....
Viskas...
Iki.. ;D
bratsyte2 ..

5 komentarai:

Aušrinė ♥ rašė...

Ačiū :}
Bėgu žiūrėt plaukų dažųųų ♥

Aigustė rašė...

Šitoj reklamoj gražiai atrodo,bet ant mano lėlės - nelabai. :)

Gabija. :pp rašė...

Joo..

Monika rašė...

LABAI gra=us tie naujieni dot :)

Auguste rašė...

pritariu