2011 m. balandžio 16 d., šeštadienis

Trumpai apie dainininką


Sveikučiai ! Šiandien Inetuks prašymu rašau apie Green Day :)

Green Day

Grupės nariai :
Billie Joe Armstrong, g. 1972 m. vasario 17 d. - vokalas, gitara
Mike Dirnt (tikras vardas Michael Pritchard), g. 1972 m. gegužės 4 d. - bosinė gitara, pritariamasis vokalas
Tré Cool (tikras vardas Frank Edwin Wright III), g. 1972 m. gruodžio 9 d. (narys nuo 1991 m.) - mušamieji
Albumai:







Dainų top 5 :

1 vieta - ,,21 Guns"



2 vieta -,,Basket Case"



3 vieta - ,,Wake Me Up When September Ends"



4 vieta - ,,American Idiot"



5 vieta - ,,Boulevard Of Broken Dreams"



Tiek apie Green Day :) Nepamirškite parašyti, apie kokį/ią dainininką/ę ar grupę norėtumėt, kad parašyčiau ;) Pastarąjį kartą klausėt, kokia pasiūlymų eilė, tad štai :)
  1.  Auguste - Paramore
  2. Gintarė/Gwwen007 - The Red Jumpsuit Apparatus
  3. gabija - 30 Seconds To Mars
  4. Christie - Jessie J
  5. Aiglė - Lady GaGa
  6. Christie - Shakira 
  7. Vestt. : * - Justin Bieber 
As_tik_Flora

10 komentarų:

Arri rašė...

As noreciau apie Black Eyed Peas

Anonimiškas rašė...

Man nepatiko ši grupė, nepatiks ir dabar :D

Gintarė rašė...

OOi, myliu Boulevard of Broken Dreams. <3 Mano mėgstamiausia jų daina ;}

Toma rašė...

Aš norėčiau apie My Chemical Romance <3 :]

Inetuks rašė...

Aiglė.;* rašė...

Išties įdomi tema : )

Vestt. ♥ rašė...

Billie Joe Armstrong, va jis man toks panašus į tą iš Amberlife`ų.!

akvute rašė...

labai patynka man si grupe!

Monika rašė...

Oi , kažkas nemoka teptis juodų akių šešėlių :D

Christie rašė...

Pritariu Monikai XD