2011 m. gegužės 31 d., antradienis

Konkursas

Sveiki,
Prisimenate mano konkursą? Tą kuriame aš parašiau temą ir dalyvės turi pagal ja apsirengti..
Sugalvojau jį padaryti vėl :}
Tik šį kartą bus ir prizas.. :D
Jeigu kas nors nežino taisyklių pakartosiu jas vėl..

Aš bloge paskelbsiu temą.O jūs turėsite aprengti savo lėlę pagal tą temą. Galima rengti lėlę savo suite arba starplazoje.
Kaip aprengiate lėlę nufotografuokite ją. Tada gražiai apkarpykite ir ant notraukos užrašykite savo nick'ą.
Tada siuskite nuotrauką man į el.paštą medute5300@gmail.com
Po savaitės aš įkelsiu visų dalyvių nuotraukas ir įdėsiu apklausą..:}
Ta kuri laimės gaus dovanėlę.. :}

O dovana tokia:

Nežinau kaip jums bet man tai šita dovana atrodo visai faina.. :D
Daugiau nieko nesugalvojau.. :D
Neradau nieko pigaus ir gero.. :D


Uoj..  Vos nepamiršau pasakyti temos :D
Taigi tema tokia:

Dryžuoti Darbužiai

Lauksiu Laiškų!

IKI

1 komentaras:

Christie rašė...

Jau turi ciuciką, tai neapsimoka dalyvaut :P