2011 m. birželio 23 d., ketvirtadienis

Pirmieji prieš ir po.

Sveikučiai,kaip iš pavadinimo suprantate,kad bus prieš ir po .

1.Bratsyte2
Komentaras : Na prieš buvai tikrai labai graži,natūrali kaip ir vasara priklauso. Na pagal mano skoni,galbūt nereikėjo tu daug apgamų.Po parinkau tau mėlyna spalva ji tau labai tinka,atrodai tokie dieviška.

Komentaras : Na man tavo stilius patinka.Tik nereikėjo tos tatoo ir to diržo,nes labai atrodo visko prikrauta su diržu.Po : parinkau tokius drabužius nes už lango tuo metu lijo,manau tau toks stilius tinka :) 

Ladykizyte:
Komentaras : Prieš ( tas pirmas nuo kaires) atrodei kaip Graikų  deivė,toke nekalta tyra,man labai patiko.Po labai tau tiko tokie plaukai liko toks tyras,ramus šiltas stilius.

Komentaras : Na prieš atrodei tikrai šauniai,matosi turi savo stiliu ,palaikau už tai.PO : parinkau toki leopardiška raštą nes ji tau begalo tinka manau gavosi gražiai :))

Na,o ką jūs manote apie šituos pokyčius?
Jeigu nori prieš ir po rašykite į komentarus ar i mano GB.
Jeigu norite abiejų rašykite : abiejų ir savo nic`ką
O jai vienos iš kažkurio parašykite : aprangos/veido ir nic`ką.

4 komentarai:

Indre ♥ rašė...

Noriu prieš ir po , bet tik veidą.
Meilute_Lt

Kotriūkas. rašė...

Tik aprangą.
kotry1

Bratsyte2 man patiko labiausiai. :) Tokia stilingiausia ir mano manymu gražiausia. ;p

Gabija. :pp rašė...

Kotryna : Ačiū.. :))

Unknown rašė...

Noriu abiejų
As_tik_Flora :))))))))